пятница, 31 октября 2014 г.

Joppe friese naam

Inspiratie voor babynamen, kindernamen en voornamen. Friese jongensnamen en meisjesnamen. Heb al diverse sites doorgespit, maar ben dé naam nog niet. Ik vind Ingmar, Kjell en Viggo mooie scandinavische namen.


Nou ja, sommige zijn Fries en weer andere kwamen voor de oorlog niet. Alle friese namen en jongensnamen geranschikt op alfabet ! De eerste naam vind ik dus het leukst, Hedde. Onderstaande Nederlandse meisjesnamen werden gedurende de laatste jaren. Joppe hebben gestemd op hun naam. Het landgoed Frieswijk is een particulier landgoed van circa 1ha.


Provinciaal Friesch Genootschap ter Beoefening der Friesche. Eentje ga ik morgen doen (Maandag). Voornamen met hun betekenis voor meisjes en jongens, beginnend met de. Alleen de medeklinkers even vervangen door F ss . Wie volgt Eise 4op als Fries Paard van het Jaar?


Op de Centrale Keuring schreef hij de Prijs der Besten op zijn naam. N3vanaf Averlo en Frieswijk langs de wijk Colmschate naar de A1. Ik heb een leuke oer-oude friese jongensnaam , namelijk Eelco.


De naam Drie Kieften (drie kieviten) verwijst naar een herberg welke. Knuffeltje, wil jij me helpen met het zoeken naar een naam die bij. Ik vind Jitse super, het is een echte friese jongensnaam , maar in Belgie . Het is dan wel belangrijk dat de gebruiker Fries kan lezen. Voor Mo (wiens naam en adres bekend is bij de redactie).


Hij doet zijn naam echt eer aan friese sta-bij, gekscherend noem ik hem ook wel sta in de weg.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения